Shop Mobile More Submit  Join Login
Glow wallpaper pack by Nameless-Designer Glow wallpaper pack by Nameless-Designer
Some people have been asking me to release the wallpaper of my current vista screenshot.
Ive decided to make a pack without ad infinitum in it, just the standard "glow" wallpaper i made in ps

hope u like it

Sizes:
*1920x1080
*1600x1200
*1280x1024
*1024x768
Add a Comment:
 
:iconsm0kiii:
sm0kiii Featured By Owner Jul 10, 2008  Hobbyist Interface Designer
nice wrk man
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Jul 11, 2008   Digital Artist
thx
Reply
:iconsm0kiii:
sm0kiii Featured By Owner Jul 10, 2008  Hobbyist Interface Designer
nice wrk man
Reply
:iconroxrio:
RoxRio Featured By Owner Nov 17, 2007  Hobbyist Digital Artist
Hello my friend,

I send this message just to tell that I featured your work in my journal: [link] ! :D

Congratulations for the wonderful work!!! :clap:
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Nov 18, 2007   Digital Artist
many thanks
Reply
:iconhypenate:
Hypenate Featured By Owner Aug 31, 2007  Hobbyist Digital Artist
downloaded, thx, looks nice.
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Aug 31, 2007   Digital Artist
^^
Reply
:iconelgoloco:
elGoLoco Featured By Owner Aug 3, 2007   Interface Designer
Yep, I do like it!
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Aug 3, 2007   Digital Artist
:)
Reply
:iconbrenciu:
Brenciu Featured By Owner Apr 10, 2007
awsome wall
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Apr 11, 2007   Digital Artist
thanks alot =)
Reply
:iconbobbyperux:
Bobbyperux Featured By Owner Mar 30, 2007  Professional Interface Designer
So original! Amazing job man :+fav: :)

:salute:
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 30, 2007   Digital Artist
:) thx alot
Reply
:iconevaldasmix:
evaldasmix Featured By Owner Mar 26, 2007  Hobbyist Digital Artist
oh that is one awesome wallpaper.Good work and be creative :P
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 26, 2007   Digital Artist
:) i thank you
Reply
:iconbattlefield1010:
battlefield1010 Featured By Owner Mar 24, 2007
looks awesome, very nice work:) and thanks for sharing;)
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
:) thanks mate
Reply
:iconbattlefield1010:
battlefield1010 Featured By Owner Mar 24, 2007
sure no problem!
Reply
:iconaffinityfx:
AffinityFX Featured By Owner Mar 24, 2007
Like the colors, nice work :)
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
thx ^^
Reply
:iconnorenemies:
norenemies Featured By Owner Mar 24, 2007
i believe it's one of most beautiful
images for background i've never had!
Great!
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
glad u like it
Reply
:iconbranchewski:
Branchewski Featured By Owner Mar 24, 2007  Hobbyist Photographer
Cool man, thanks for sharing :aww:.
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
np
Reply
:iconsoloact-the-bard:
soloact-the-bard Featured By Owner Mar 23, 2007
Awesome! B-)
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
thx ^^
Reply
:iconmarchudichu:
Marchudichu Featured By Owner Mar 23, 2007
Yay, thanks man.
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
no probs :)
Reply
:iconqaysa:
QaysA Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist General Artist
this is cool!
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
^^ thx dude
Reply
:icondeviant-65:
Deviant-65 Featured By Owner Mar 23, 2007
plz
Reply
:icondeviant-65:
Deviant-65 Featured By Owner Mar 23, 2007
do you have one...with the planets on it
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
er nope
Reply
:iconhirosasuke:
HiroSasuke Featured By Owner Mar 27, 2007
lol
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 27, 2007   Digital Artist
xD
Reply
:iconlaralover:
LaRaLoVeR Featured By Owner Mar 23, 2007
Great job!
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
thx
Reply
:iconmrfaemir:
mrfaemir Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
DAMNIT!

I wanted it with ad infinitum :'(

oh well. I will have to stick with my old paper :P
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 24, 2007   Digital Artist
:P sorry lol
Reply
:iconscorpidilion:
Scorpidilion Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist Photographer
sieht gut aus ;)
ich find die farben ganz nett aber teilweise auch etwas blass (mitte & rechts unten)
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 23, 2007   Digital Artist
:) danke
Reply
:iconpowerschulzi:
powerschulzi Featured By Owner Mar 23, 2007  Hobbyist Photographer
Joah... sieht sehr Vistamäißg aus und erinnert an den Originalhintergrund
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 23, 2007   Digital Artist
vista hat mich inspiriert das zu machen
Reply
:iconwolfprincess33:
WolfPrincess33 Featured By Owner Mar 23, 2007
It looks great hun. I love the soft colors.
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 23, 2007   Digital Artist
:) glad u do
Reply
:iconanubisgraph:
AnubisGraph Featured By Owner Mar 23, 2007  Professional Interface Designer
well .... i do like it ... but my screan Resolution is a bit bigger that the sizes you published :(

2048 X 1536
nice work anyway
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 23, 2007   Digital Artist
pity :/
Reply
:iconcamille-besneville:
Camille-Besneville Featured By Owner Mar 23, 2007  Student Digital Artist
very beautiful Dude, i like it, very nice :) Thx ;)
Reply
:iconnameless-designer:
Nameless-Designer Featured By Owner Mar 23, 2007   Digital Artist
no probs :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 23, 2007
File Size
1.2 MB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
15,518
Favourites
93 (who?)
Comments
49
Downloads
6,185
×